Onverwacht bezoek - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu Onverwacht bezoek - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu

Onverwacht bezoek

Door: Tibert

Blijf op de hoogte en volg Tibert

11 Juli 2014 | Indonesië, Ubud

nadat we nog aan het namijmeren waren! kwam er vanachter ineens een goedlachende man naar binnen. Je, je begrijpt het wel, onze oorspronkelijke chauffeur Wajaan. Elke eerstgeborene in de 4e klasse krijgt automatisch de naar Wajaan, Een vaste naam krijgt ook overigens ieder kind in de laagste klasse. Het valt mij op dat hij zo open praat over de verschillende klassen in de Balinese (en wschl Indonesische cultuur. Nadat we met hem onder het genot van een biertje de komende 3 weken globaal hebben doorgenomen, trok hij huiswaarts. Morgenvroeg is hij weer paraat.

• 12 Juli 2014 - 00:28

Melissa:

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie huisje.
    Heel veel plezier, en verheug me op de komende verhalen
    X melissa

• 12 Juli 2014 - 17:19

Paul:

fotos :) :)

Tags: Ubud

Tibert

Hallo allemaal, dit jaar was onze jongste dochter aan haar eindexamenjaar begonnen. In navolging van haar oudere broer en zus hebben we met zijn 5-ven traditioneel een verre vakantie gepland. Na Thailand en Vietnam, zal dit jaar Bali de bestemming zijn. En net als vorige keren proberen we weer een reisverslag bij te houden. We wensen jullie veel leesplezier. Tibert.

Actief sinds 06 Juli 2014