Denpasar en Tanahlot - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu Denpasar en Tanahlot - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu

Denpasar en Tanahlot

Door: Tibert

Blijf op de hoogte en volg Tibert

23 Juli 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag is schoonvader en vader Piet jarig. Vanaf deze plek in ieder geval van harte proficiat pa. 85 jaar! Maak er een mooie dag van.
De planning voor vandaag bestaat uit 3 onderdelen: In Denpasar gaan we een fabriek bekijken van verlichte stenen kunstwerken, daarna naar de tempel van Tanahlot en op de terugweg doen we Ubud nog even aan. Zo gezegd zo gedaan. Op weg naar en zeker in Denpasar was het erg druk. Veel verkeer, vriendelijk getoeter. Via binnenwegen van binnenwegen van binnenwegen kwamen we op de plek van bestemming aan. Met wegwerpmateriaal maakt daar een voormalig aannemer prachtige spullen. Dit was het bezoek al meer dan waard. Wellicht Bin thuiskomst daarover meer.
Daarna naar de Tanalot tempel. Onderweg nog bij een heerlijke warung langs de weg gegeten. Fantastisch, kan ik iedereen aanbevelen. En de prijs is een lachertje.
De tempel lag wel mooi maar de omgeving was wat teleurstellend en erg toeristisch. Maar we hebben het gezien. Daarna via ween mooie binnenwegen in Ubud aanbeland, op zoek naar een tailor voor het maken van een galajurk voor Jitske (niet gelukt), supermarkt en wat drinken of liever gezegd op zoek naar een free WiFi omgeving om de berichten van de laatste dagen te posten. De foto's komen later wel want het uploaden duurt een eeuwigheid. Maw wanneer het volgende bericht er weer opstaat, is nog een verrassing.

• 23 Juli 2014 - 15:06

Melissa:

Yeaaah. Weer een aantal verhaaltjes erop.
    Super leuk om allemaal te lezen.
    Geniet er nog van
    Dikke kus melis

Tibert

Hallo allemaal, dit jaar was onze jongste dochter aan haar eindexamenjaar begonnen. In navolging van haar oudere broer en zus hebben we met zijn 5-ven traditioneel een verre vakantie gepland. Na Thailand en Vietnam, zal dit jaar Bali de bestemming zijn. En net als vorige keren proberen we weer een reisverslag bij te houden. We wensen jullie veel leesplezier. Tibert.

Actief sinds 06 Juli 2014