Chillen en vis eten - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu Chillen en vis eten - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu

Chillen en vis eten

Door: Tibert

Blijf op de hoogte en volg Tibert

29 Juli 2014 | Indonesië, Jimbaran

Vandaag een ochtend/deel van de middag Catan gespeeld. Daar we omstreeks 15.00 uur zouden vertrekken naar een nieuw avondje Jimbaran (visbuffet), moesten we halverwege afbreken. We hebben alles gewoon laten staan en zouden het bij terugkomst afmaken. In Jimbaran onr. de snikhete zon een stuk over het strand gelopen, wat gedronken en toen op een andere plek gaan zitten, kijkend naar de ondergaande zon en de aankomende en vertrekkende vliegtuigen gekeken, genoten van vis, garnalen, inktvis, schelpen, 3 soorten sambal en veel te veel rijst. Dat van die rijst gold voor Jente, Jitske, Femke en Tibert. Ons rijstmonster vond het nodig ook de allerlaatste korrel uit de mand te halen en te verorberen.
Maar was een weer een mooie avond. Bij terugkomst Catan afgemaakt tot diep in de nacht (Femke winnaar). En dan op naar een van de lekkerste momenten van de dag: douchen en slapen in een airco-kamer.

• 02 Augustus 2014 - 21:32

Pappa Oeht Welte:

Lieve veraffers. Op dit ogenblik nog als zodanig. De foto zojuist gezien op het moment dat jullie afscheid dienen te nemen van het vakantie-oord dat jullie menige indruk heeft geschonken. Dat willen wij als daartoe de gelegenheid is, uitgebreid over geinformeerd worden.

Tot zolang dienen wij op onze nieuwsgierigheid omtrent de vele ervaringen te verbijten. Dat lukt misschien nog juist.

Ben wel in alle opzichten voorzichtig. We willen jullie over enkele dagen weer gezond en wel in onze armen te drukken. Tot dan dan...

De Itersons bewoners.

Tibert

Hallo allemaal, dit jaar was onze jongste dochter aan haar eindexamenjaar begonnen. In navolging van haar oudere broer en zus hebben we met zijn 5-ven traditioneel een verre vakantie gepland. Na Thailand en Vietnam, zal dit jaar Bali de bestemming zijn. En net als vorige keren proberen we weer een reisverslag bij te houden. We wensen jullie veel leesplezier. Tibert.

Actief sinds 06 Juli 2014