3 daagde in oosten van bali - Reisverslag uit Tirtagangga, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu 3 daagde in oosten van bali - Reisverslag uit Tirtagangga, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu

3 daagde in oosten van bali

Door: Tibert

Blijf op de hoogte en volg Tibert

15 Juli 2014 | Indonesië, Tirtagangga

15 juli 2014
Na een hernieuwd Balinees ontbijt (Jouri vertelt heel trots dat hij in die paar dagen al 1 kg is aangekomen!, hij kan het makkelijke hebben. hij wel :( ) zijn we met Wajaan vertrokken voor een 3 daagde toer naar Toelamben. Onderweg hebben we in Tirtagangga een voormalig woonlokatie van de koning aangedaan. Rond zijn optrekje had hij een waar waterparadijs gebouwd dat door een vulkaaneruptie ooit grotendeels vernield was maar wat het koningdom daarna weer had opgebouwd. Vrij snel worden we opgevangen door een gids die meteen eerlijk aangeeft dat hij het niet voor niets wil doen (100.000 rupiah = € 7). We kregen een rondleiding die wel aardig was. Het leukste was een vijver waar je via een aantal plateaus naar de zijkant of overkant kon lopen. Een vijver dient als zwembad voor de lokale bevolking.

Tibert

Hallo allemaal, dit jaar was onze jongste dochter aan haar eindexamenjaar begonnen. In navolging van haar oudere broer en zus hebben we met zijn 5-ven traditioneel een verre vakantie gepland. Na Thailand en Vietnam, zal dit jaar Bali de bestemming zijn. En net als vorige keren proberen we weer een reisverslag bij te houden. We wensen jullie veel leesplezier. Tibert.

Actief sinds 06 Juli 2014