Munduk en onverwachte uitgebreide wandel/trekking - Reisverslag uit Munduk, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu Munduk en onverwachte uitgebreide wandel/trekking - Reisverslag uit Munduk, Indonesië van Tibert Lagarde - WaarBenJij.nu

Munduk en onverwachte uitgebreide wandel/trekking

Door: Tibert

Blijf op de hoogte en volg Tibert

29 Juli 2014 | Indonesië, Munduk

Vanochtend erg vroeg gewekt door blaffende en jankende honden en heel veel brommerlawaai. Dit duurde minstens 1 uur. Daarna keerde de serene rust terug. Ontbijt was minimaal maar wel op een mooie plek: op het dak van het etablissement met een magnifiek uitzicht. Echt Wow! Een groot dal met bomen afgewisseld met een paar vlakken rijstvelden. Na een kleine 10 minuten in de auto kwamen we aan de ingang van het looppaden naar de waterval van Munduk. Een mooie waterval. Teruglopend namen we een ander pad dat leidde tot een bijna complete trackinglooptocht naar een andere waterval. Uiteindelijk kwamen we op een andere plek dan waar we uitgestapt waren, aan in Munduk. Wajaan maar even gebeld want het was toch nog een behoorlijk stuk naar de parkeerplaats in de inmiddels enthousiast schijnende hemellichaam. Na nog even in Ubud de laatste inkopen gedaan te hebben, lekker naar huis. Tegen 6 uur kwamen we aan. Wajaan was druk aan de kook. Gelukkig want met het missen van een lunch hebben we goede trek.

Tibert

Hallo allemaal, dit jaar was onze jongste dochter aan haar eindexamenjaar begonnen. In navolging van haar oudere broer en zus hebben we met zijn 5-ven traditioneel een verre vakantie gepland. Na Thailand en Vietnam, zal dit jaar Bali de bestemming zijn. En net als vorige keren proberen we weer een reisverslag bij te houden. We wensen jullie veel leesplezier. Tibert.

Actief sinds 06 Juli 2014